بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

شماره مطلب 101؛ چون عنوان خاصی به ذهنم نرسید

قرار بود از تعادل بنویسم. امشب اومدم و نوشتم و نوشتم. اما دیدم ناقصه. پیش نویسش رو ذخیره کردم.

طی چند روز به ذهنم می رسید از آسمون بنویسم، از آب روی کاشی و انعکاس برگ های درخت روی آب، از خشک شدنش و محو شدن، ولی حس کردم حرف زدن ازشون، خرابشون میکنه. دفعه ی قبل که از انگیزه م واسه صبحونه خوردن نوشتم تا چنـــد روز بعدش وعده ی صبحونه م به هم ریخت. بی خیالش شدم.

اگه برای یه مدت نباشم، یا اگه حس کنم مطالبم خوب نیستن و کم و زیاد شدن دنبال کننده های وبلاگمو ببینم، خیلی وقتا سریع میرم نگاه میکنم ببینم فلانی هنوز جزو دنبال کننده ها هست؟ و فلانی؟ و فلانی؟ خوشحالم که تقریبا هیچ بار نا امید نشدم. دوست دارم بعضی دنبال کننده ها بمونن.

الانم این همه حرف زدم تا بگم دوست دارم باشم ولی نمیدونم چی بگم!

بخش کتاب وبلاگ رو میخوام به روز کنم و فعلا هم دارم «جای خالی سلوچ» رو می خونم. منو یاد «مغزهای کوچک زنگ زده» میندازه. البته شاید فقط نظر من باشه. شاید یه روزی معرفیش کنم و بگم چرا یاد اون فیلم می ندازتم. خودم که تنبلی میکنم اما حس میکنم معرفی کتاب زیاد با استقبال رو به رو نمیشه. کار رو به اوستاش، سرکار علیه و بقیه، واگذار میکنم و خودم میشینم یه گوشه :)

همین.

من از کتاب می نویسم که فقط یادم بمونه گرچه کلی کتاب یادمه داستانشون

بعد من دوست دارم از فیلم ها بنویسم که فیلم خوب برا معرفی پیدا نمی کنم.

 

👌🏻👌🏻
من یه مدت نقد و نظر خودم راجع به کتابا رو رو یه کاغذ مینوشتم و میذاشتم اول کتاب
باید برم دوباره اون نقدا رو بخونم ببینم اگه خوب بودن دوباره ادامه بدم :)
فیلم بیشتر چه ژانری دوست دارین؟

منم این روزا صدبار پنل رو باز میکنم، یه کم می نویسم بعد پاکش میکنم

احساس میکنم کلمات توی گلوم گره خوردن

خیلی بده :((( منم هی دوست دارم باشم ولی نتیجه همینه که نیستم :/ نمیدونم دقیقا چی رو و چطوری بنویسم.

من که همیشه نوشته هاتون رو میخونم و امیدوارم که قلمتون همیشه پایدار باشه :))

ممنونم از شما که میخونی ؛)) خیلی لطف داری🌻

زهرا فقط بنویس. نگو میخوام اینطوری باشه اونطوری باشه، یه مدت که بنویسی دستت میاد. من که دوست دارم نوشته هات رو بخونم هرچند کوتاه و ناقص باشه. انگارمنتظر روشن شدن ستاره وبتم. 

 

= اوستا شمایی اشتباه گرفتی :))

ممنون از توصیه ت :)) سعیمو میکنم
قربانت ؛)
نفرمایید =)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan