بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

نه همین لیست شلوغ است نشان فعالیت

گاهی به این فکر می کنم که وقتی از روزهایی زیر خط فقر (بخونید «به شدت عادی و بی فعالیت خاص») نوشته میشه، پربار تر از چیزی که واقعا بوده به نظر می رسه. برای خودت و مخاطب نوشته ت.

مثلا اگه من الان بگم دیروز و امروز خیلی استرس و کشیدم سر یه قضیه و چیز کوچیک و ساده ای که ماه ها منتظرش بودیم دیروز مشخص شد و این هفته یه افطاری داشتیم و یه کاسه آش و حلوا بردم برای دوستِ دانشگاهم که خونواده ش تازه یه ساله اومدن به این شهر و متنی که مدت هاست دستمه رو دارم اصلاح می کنم که تا دو روز دیگه تموم شه و چند روزه با اون یکی دوستم درگیریم که واسه مراسم هفته ی آینده چی بپوشیم، باورش احتمالا برای شما خیلی سخت می شه اینکه بعد از تمام این ها اینو هم بگم که همه ی اینا وقت خاصی از من نگرفتن و برنامه ی خاصی هم لازم نداشتن و در پایان فروردین ماه من رسما هیچ کاری انجام ندادم! مطلقا! روزهام بدون فعالیت خاصی گذشته و شاید تنها کار مفیدی که این مدت پیوسته انجامش دادم، نوشتن و اصلاح همون متنه.

باید بیشتر بیام وبلاگ. بیشتر بنویسم، بخونم، تلاش کنم.

بازم حرف دارم که بزنم ولی باشه برای بعد ان شاءالله :)

شلوغی این مطلب رو ببخشید. بدهکارش بودم به اون هدفِ «دو تا مطلب وبلاگیِ دیگه» که قرار بود تا آخر این ماه بنویسم و این فقط یکیشه.

اگه دوست داشتید بگید که از شما چه خبر؟ :)

 

پ.ن: به طرز خنده داری، برای عنوان وبلاگ مصرع «نه همین لباس زیباست نشان آدمیت» رو تحریف کردم.

بامزه بود تحریفت :)))

؛)))

ما هم همینطور فروردین رو هیچ کاری نکردیم و گذروندیم...!

:((
ان شاءالله از این اردیبهشت به بعد جبران کنیم =))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan