بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

من هنوز این جام!

فکر کنم بعد از مدتی که نبودم، خوبه که یه دفعه حرف رو شروع نکنم و اول یه سلام بنویسم.

پس سلام!

کل مرداد رو نبودم؛ هر چند، ذهنم این جا بود.

مثلا قرار بود مراعات چشمامو بکنم اما اومدم اینجا و شروع کردم به نوشتن جمله و جمله. ولی بعد پاکشون کردم تا خیلی مختصرتر و به قول میخک «سبکبار» اعلام حضور کنم.

چشم پزشک بهم گفته که خیلی بیشتر مواظب چشمام باشم و یکی از توصیه هاش، استفاده از گوشی و لپ تاپ سر جمع یک ساعت هست. سخته، هنوزم بهش نرسیدم ولی خوبه که استفاده م خیلی کمتر از قبل شده. هنوزم باید بشه.

یکی از دلایل این جا نبودنم همین بود. ولی باز چیزایی به ذهنم میرسن برای نوشتن.

مثلا «تعادل». این این جا بمونه تا دفعه های بعدی ازش بنویسم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan