بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

سوال

سلام!

اگه بخواین در مورد یه موضوع اطلاع کسب کنین، از چه منابعی استفاده می‌کنین؟ منظورم هر موضوعی نیست. چیزای به نسبت خاص و اتفاقاتی که تو زندگی بعضیا رخ میدن و تو زندگی بقیه نه. مثلا یه بیماری خاص که کسی درگیرش میشه با علائم و حواشی که براش درست می‌کنه، بورسیه شدن به خارج از کشور و لوازم و اتفاقات پیرامونی‌ش، و از این دست چیزها.

دوست دارم در مورد هر کدومش، از فرد مطلع همون زمینه مثل پزشک یا دانشجوی رشته‌ی حقوقی که به آلمان بورس شده یا یه مهندس نساجی و فضای کاری‌ش سوال بپرسم! اما کاملا واضحه که این کار خیلی خیلی خیلی سخته.

اگر شما بودین چیکار می‌کردین؟

______

پی‌نوشت ۱: موضوعاتی که تو خط‌های آخر نوشتم همونایی‌ان که دنبالشونم.

پی‌نوشت ۲: این‌که اینا رو واسه چی می‌خوام، بماند.

جمعه ۲۵ آذر ۰۱ , ۰۱:۳۷ خاموش بی شعله

در مورد چیزی اطلاعات کسب کنم حتما از یوتویب استفاده می کنم. به خاطر فضای رقابت محور اکثر کانالهای تخصصی (نه عمومی) محتوای با کیفیت بالا تولید می کنند. تقریبا 90 درصد اولین جایی که ازش سر در میارم یوتیوب هست.

 

در مورد موضوعات آخر خطی، بهتره توی وبلاگ‌های فارسی بگردید کی المان هست و زندگی می کنه و ازشون بپرسید. توی یوتیوب هم افرادی که ساکن المان باشند هم ویدیوهای مختلف گذاشتن باید جستجو کنید. مثل زندگی در آلمان. زندگی دانشجویی در آلمان ...

من یکی دو وبلاگ می شناسم که توی آلمان زندگی می کنند اگر خواستید بگید تا خصوصی براتون بفرستم.

خیلی ممنون بابت توضیحات و راهنمایی هاتون
بله ممنون میشم اگر این وبلاگ ها رو بهم معرفی کنین

من سراغ یوتیوب و اینستا میرم. هشتگ لوکیشن تو اینستا و سرچ لغت موردنظرت تو یوتیوب

ممنونم سرکار ؛))
فقط باید الان صبر کنم یا یه طوری یه راهی به یوتیوب و اینستا پیدا کنم چون سه ماهه هیچ فیلترشکنی رو گوشیم جواب نداده

یه استوری میذارم که کسی هست توی این زمینه‌ها اطلاعات داشته باشه؟

بعد یکی میاد میگه آره! و از اون سوال میپرسم!

البته الان دیگه اینستا فیلتره و همچین کاری نمیتونم انجام بدم...۰

آره اینم یه گزینه ی خوبه.
خیلی ممنونم :)
البته منم مثل شما فعلا اینستا بی اینستام

لینکداین و توئیتر احتمالا بتونن کمک کنن. 

ممنونم از کمک و راهنمایی تون

همه ی اون راه هایی که الان به رومون بستن جواب میده

هرچند من مطمئنم شما یه جوری بهشون دسترسی پیدا می کنی

مخصوصا یوتوب و لینکداین

ان شاءالله
ممنون از راهنمایی تون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan