بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

سلام از بهارزاد تو نیمه‌ی تابستون

روی آدرس وبلاگ کلیک کردم، این دفعه بر خلاف تمام دفعه هایش پیش توی این مدت، واسه مطلب جدید گذاشتن، نه فقط واسه به روز کردن صفحه ی کتابهای وبلاگ.

مثل یکی دو سری قبل بازم پس زمینه رو سیاه نشون داد و نمیدونم چرا. پس زمینه ی جدید و مثل قبلی، ساده انداختم.

چند تا نظر دریافت کردم از قبل که هنوز بی جواب مونده.

یه عالمه پست و مطلب نخونده از دوستا و کسایی که اینجا فعال بودن دارم که بخونم.

یه تعداد کتاب خوندم و همونطور که از فهرست کتابا معلومه بیشترش معرفی نشده.

یه سری حرف قراره پیدا شه که میشه نوشت.

یه وبلاگ هست که نیازه یکم غبار از سر و روش برداشته شه :)

سلام!

سلام.

فکر کنم نزدیک یکسال باشه که اینجا ستارش روشن نشده :)

سلااااااام:))
آره آخرین مطلبی که گذاشته بودم واسه مهر پارسال بود.
این اواخر فقط میومدم فهرست کتابای وبلاگو کامل میکردم.

سلام سلااممم

سلام سلااااااممم =))

سلام :)) 

من اصلا یادم نیست کی دنبالت کردم😅

سلاااام :))
=))))

آره آخرین مطلب از مهر پارسال بود و توی ماه محرم.

آره نزدیک همون ایام محرم و صفر بود☺️👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan