بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

اگه گریه کنم چی؟!

دیر شد اما بالاخره برای این هفته یه وقت مشاوره گرفتم.

از یه طرف راضی‌ام؛ چون خیلی وقت بود دنبالش بودم. مخصوصا که تازگیا یه دغدغه‌ی ذهنی دیگه پیدا کردم که حس می‌کنم هر چقدر هم خودمو به در و دیوار بکوبم و بپرسم و بخونم و فکر کنم، باز باید در موردش با یه متخصص و مشاور صحبت کنم.

ولی یه چیزی که این وسط تو ذهنم بالا و پایین می‌پره اینه: نکنه وسط حرف زدن جلوی مشاور بزنم زیر گریه!

به نظرم گریه کردن جلوی مشاور و روان‌شناس اصلا چیز عجیبی نیست، مخصوصا یکی مثل من که اصطلاحا اشکش دم مشکشه. ولی دوست ندارم وقتی دارم رو به روی حتی مشاور صحبت می‌کنم اشکم بریزه و اون نگاه کنه.

حتی نمی‌دونم تو اون ۴۵ دقیقه قراره کدوم مسئله از این معجونِ «من» رو براش تعریف کنم! فقط تا دو ماه دیگه می‌تونم این مرکز مشاوره رو برم و امیدوارم تو این دو ماه یه پله برم بالاتر.

اما به هر حال راضی‌ام؛ چون نمی‌خوام «از این به بعد» هم مثل «تا این لحظه» بگذره؛ و یکی از مهم‌ترین لوازم این قضیه، همین مشاوره‌ست.

نمیدونم چرا ولی از مشاورها و روانشناس‌ها میترسم، اما امیدوارم که بتونند کمکتون کنن :"

شاید چون این‌طور به نظر می‌رسه که روان آدم رو می‌گَردن!
ممنونم

جمله ات که گفتی نمیخوای از این به بعد مثل تا این لحظه بگذره، عالی بود.

 

 

سر یه قضیه ای مشاور رفته بودم. انقددد گریه کرده بودم که نمیدونی 😂

ولی حس بدی نداره. و حالمم خیلی بهتر شد. بعد از دو سه جلسه.

امیدوارم حالت خوب بشه

؛)))
😁😂
خدا رو شکر
ممنونم

منم گریه کردم سرجلسه. خوبه سبک میشی، خجالت اوره اما پشیمون نمیشی. ادمه به هرحال، از سنگ نیست

نگووووو🫣😂نمیتانم برتابم!
آره می‌دونم که به احتمال زیاد می‌شینم گریه می‌کنم -_-

خیلی سخت نگیر، احتمالا برای اون مشاور عادیه و نصف مراجعینش پیشش گریه می‌کنن😅

آره😂😅
ولی مشکل این‌جاست که برای خودم عادی نیست😂

سلام.سلام.سلام

شبیه این بازجوا توی فیلما میدن مشاورا😅

سلام به شما!
خدا به بخیر کنه! نترسونید منو😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan