بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

الو! صدامو می‌شنوی؟!

این‌که وقتی «ایکس» میاد پیشمون و بحث «ایگرگ» یهو وسط کشیده می‌شه من از ریتم عادی دَر می‌رم و با ناراحتی نظر مخالفم ابراز می‌کنم و به هم می‌ریزم، یعنی یه مشکلی در مورد ایگرگ وجود داره که دوست دارم ایکس توی حل کردنش بهم کمک کنه.

این‌که وقتی تمام این شرایط به وجود میان ایکس اقدامی برای کمک نمی‌کنه، یعنی بالاخره باید بی‌خیال بشم و خودم با مشکلم سر و کله بزنم.

در باب تفکرات امشب...

خیلی نفهمیدم چی به چی شده

سر یه مسئله ی مهم نیاز به کمک دارم، ولی کسی که کمک خواستنم ازش تو این زمینه کاملا منطقیه، هیچ اقدامی نمیکنه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan