بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

نیازمندی‌ها: شوق و ایده‌ی نوشتن

کاش یه چیزی مثل باشگاه کتابخوانی _که یه تعداد دور هم جمع میشن و کتابی رو میخونن_ بود به اسم باشگاه کتاب نویسی :/

توش بهمون انگیزه و امید و شوق میدادن واسه نوشتن ایده ها و تموم کردن داستانای نیمه کاره. برنامه ی روزانه میدادن و همه با هم هر روز چند عبارت به نوشته شون اضافه میکردن.

همین الان یه نوشته ی نا تموم دارم که خیلی وقته جمله ی جدیدی بهش اضافه نکردم. انگار مغزم خالی میشه وقتی میرم سراغش.

کاش یه دستگاهی بود که خیالپردازی ها و تفکرات ذهنی رو یادداشت میکرد.

بعضی موقع ها از حس که در میایی دیگه هرکارم کنی نمی تونی بنویسی. 

تا گرمه باید بنویسی بعدش از دهن می افته :)

درسته، بعضی وقتا واقعا حس نوشتن نیست. مشکل هم اینه که چند وقته اکثرا توی همین حالتم و حس نوشتن ندارم.

اسم منم واسه اون باشگاه بنویسین :):

واقعا کاش بود تا مشکل همه‌مونو حل کنه :):

منم با اینکه نه نویسندم و نه شاعر و قلمی هم ندارم ولی خیلی دلم میخواد شرکت کنم :)

کاش میبود واقعا :(

منم نه نویسنده‌م نه شاعر… ذوقی یه چیزی مینویسم ؛) ولی حیف همونم ناقص میمونه :(
👌🏻کاش.
شیطونه میگه دو سه تا دیگه طرفدار پیدا کنه خودم یه دونه باشگاه راه بندازم😂

اره بنویسم تا برای فرداها بمونه :)

 

 

فکر خوبیه ها مثل وبلاگ برقرار یا بلاگردون که مثل یه باشگاه میشه راه بندازیم قطعا متقاضی خواهد بود :) 😍

؛))

اینایی که گفتی وبلاگن؟ (سوال مسخره‌ایه، قطعا هستن :| ). کارشون چه جوریه؟🤔
یعنی میشه؟😀🧐

اره وبلاگن ولی متاسفانه بلاگردون دیگه تعطیل شده برقرار هم خیلی قطره چیکونی فعالیت میکنه :)

http://bargharar.blog.ir/

 

آدرس رو برو ببین بیشتر به معرفی کتاب و برگزاری چالش های نویسندگی و کتاب خوانی و مصاحبه با بلاگرا  :)

عه🤔
ممنون که این وبلاگا رو معرفی کردی🤩تشکر🌸
برم ببینم چجوریه وبلاگش :))

خواهش میکنم :)

 

آره حتما سر بزن :)

؛)
حتما :))

سلام.سلام.سلام... .:).

خیلی خوبه، تأسیسش کنین خب!من که پایم!

سلام به شما
انگار متقاضی‌ها دارن زیادتر میشن!
حقیقتا این کار تجربه و یه سطحی از آشنایی با نویسندگی و مدیریت میخواد که بنده متاسفانه ندارم… شاید یه روز که این توانایی‌ها رو پیدا کردم (ان‌شاءالله) و کسی هم قبلش همچین باشگاهی راه ننداخته‌بود، توفیقش باشه!
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۲۲:۵۲ 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

موافقم واقعا...(:

متن هارو تا میخوام بنویسم توی مغزم متلاشی میشن...تبدیل به سایه های رقصان میشن و فرار میکنن...

ممکنه یه سر به وبلاگم بزنید؟

سلام :) خوش اومدی
من بعضی وقتا اصلا حس نوشتن رو ندارم.. گاهی یه مدت نسبتا طولانی، متنِ نصفه و نیمه همونطور میمونه :،(
بله حتما :)
جمعه ۵ شهریور ۰۰ , ۲۲:۵۲ 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

و این یکی وبم...

😊👌🏻

میتونم شمارو به باشگاه نویسندگی تازه تاسیس رفاقتی خودمون دعوت کنم؟:)

عه باشگاه نویسندگی دارید؟ چه هیجان انگیز :))
شرایطش چطوریه؟ :) اگه بتونم، خوشحال میشم همراهتون باشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan