بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

بالاخره

لیست اهداف سال هزار و چهارصدَم رو دیروز نوشتم.

آره! دیروز که بیست و نهمین روز از چهارمین ماه سال بود و احتمالا من باید به اهداف فصلی بهارم رسیده بودم و یک ماه هم از پیش بردن اهداف تابستونم میگذشت؛ ولی تازه دیروز لیست اهداف سالانه‌م رو نوشتم. اما به خودم نمیگم «واقعا که! یکم دیگه صبر میکردی» و «خسته نباشی» و «زحمت کشیدی» و این حرفا! با توجه به شناختی که از خودم دارم عوضش فکر کردم «ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه‌ست بهارزاد»، و خوشحال شدم که بالاخــره صفحه‌ی اهداف دفتر بولت ژورنالم پر شد.

خب دیروز عرفه بود و شاید بشه دیروز و یا امروز رو، به نوعی آغاز سال جدید و یه شروع تازه در نظر گرفت :)

دعا کنید موفق بشم توی باقی نگذاشتن این اهداف روی کاغذ؛ چون میترسم همون چیزی که باعث شد (رسما) هدف‌دار شدنم تا آخر تیر به تعویق بیفته، عملی شدنشون رو هم به تعویق بندازه.

 

____________

پی‌نوشت: داشتم فکر می‌کردم کنار لیست معرفی کتاب، یه لیست معرفی فیلم هم تو وبلاگ بذارم :/

موفق باشی:)

 

سلامت باشی، ممنونم :)

اره جالب میشه *-*

😀🥳🙏🏻

این اهداف نشوتن خیلییی خوبه :) من یه شیشه آرزو دارم خیلی وقت بود سرنزدم بهش بعد از چند وقت خواستم شیشه رو عوض کنم یکی یکی بازشون کردم دیدم به سه تش رسیدم و واقعا حالم خوب شد. توی دفتر بولت ژرنالمم بعد چند وقت سرزدم دیدم  باید چنتا تیک سبز بزنم واقعا خشحال شدم.

امیدوارم آخر سالی که تعیین کردی همه هدفات تیک سبز بخورند و حالت خوب باشه :)

چه خوب :)))
داشتن این شیشه ی آرزو رو به بقیه هم پیشنهاد میکنی؟ در واقع میخوام بدونم حس و حال و نتیجه ای که به دنبال داره، چیه و چه جوریه؟ ؛)
خیلی ممنونم :) همین رو برای خودت هم دعا میکنم ؛)

اره اتفاقا پیشنهاد میکنم داشته باشی آخه بعدا که یادت میره بهش سربزنی و یهویی یادت میاد میری میخونی میبینی چقدر لذت بخشه به ارزوهایی که میخواستی رسیدی:)

:))
پس امتحانش میکنم ؛) تشکر🌹

چه عالی!

نوشتن اهداف سالانه و برنامه‌ ها و روش هایی که باید استفاده کرد و... خیلی وقت گیره

من شخصاً ٢ ساعت آخر هر ماه برای ماه بعد وقت میزارم :/

😬

سلامت باشید.
وقتی وسیله هستن برای رسیدن به مقصدی که میخوایم، ارزشش رو داره :) ان شاءالله موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan