بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

روضه ناگهان / برای قاسم ابن الحسن علیه السلام / درمان تمام دردهای حال و گذشته و آینده‌ی من

سلام!

عنوان، یه هایکو از عناوین منتشر شده ی وبلاگ هاییه که دنبال میکنم.

یه چالش، و آغازکننده ش هم از وبلاگ یا کریم.

 

اولش وقتی داشتم این عنوان رو از عناوین بقیه وبلاگ نویسا می ساختم دنبال ساخت هایکو و شرکت تو چالش بودم، ولی بعد که این عبارت کامل شد، فکر کردم شاید همین عبارت، درمان و نسخه ی مشکلات این روزام باشه؛ روضه ی ناگهان از قاسم بن الحسن علیه السلام.

 

وبلاگ هایی که از عنوان مطالبشون استفاده کردم:

دزیره

گذرگاه فکر و ذکر

غار تنهایی من

سلام. سلام.سلام

خوب در آوردینش👌

سلام به شما
ممنونم

حاجت روا باشید ان شاءالله.

«روضه ناگهان» خانم دزیره دلنشین بود.

 

 

ترکیب این سه عنوان هم قشنگ!

خیلی ممنونم، همچنین شما
بله. واقعا «روضه ناگهان»!
متشکرم🙏🏻

سلام و سپاس.

درخواست دعا داریم.

سلام، ممنون از شما بابت چالش.
محتاجیم به دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan