بهارزاد؛ زاده‌ی بهار

روزی، جایی، دقیقه‌ای؛ خودت را باز خواهی یافت و آن وقت، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت... (پابلو نرودا)

خرده ریزه های شادی

میشه گفت یه مدت طولانیه که دچار روزمرگی و صرفا سپری کردن روزهام شدم.

تازگیا کشف کردم حتی یه سری کارهای کوچیک و ساده هم _که ازشون غافل بودم_ منو خوشحال میکنن :)

کارای نه چندان بزرگ اما جذاب هم همینطور.

زین پس (!) میخوام یه تعداد از این فعالیت های ریز رو وارد زندگیم کنم و ببینم تاثیرش چقدره و چطوری؟

مثلا یکی از این موارد، پیام دادن به دوستانی هست که مدتهاست صرفا جزو مخاطبام هستن و تازگیا هیج خبری ازشون ندارم.

(البته باید سعی کنم زود به زود جواب پیام هام رو ببینم. چند وقته که به دو سه دلیل، که مهمترینش شلوغی واتس اپ _بخاطر مجازی شدن درس_ هست، جواب پیام هر کسی رو باید با یه عذرخواهی شروع کنم چون دو سه روز با تاخیر بهش جواب دادم :/)

 

شما پیشنهادی برای همین کارای کوچیکِ روحیه شاد کن دارید؟

:)

یه چیزی برای خودت درست کنی و بخوری. :>

آخ آره!
ممنون :))

سلاااممم اره پیامارو زود به زود ببین من که داشتم عادت میکردم به اینکه بهت پیام دادم، انتظار نداشته باشم زود جواب بدی😂❤

تفریحای کوچیک: انیمه دیدن😍

سلاممم :)
آخ ببخشید😆باشه تلاش میکنم زود به زود ببینم😅❤️
ممنون از پیشنهادت😀
آره فکر کنم جِدا باید امتحان کنم ببینم انیمه چه جوریه :)

سلام. سلام.سلام... .:).

شخص، ثروتمندی هستید....، یاد جودی ابوت ، افتادم!.... .؛).:).

مثلاً، گل ها و درخت هارو آب بدید، و یا آسمان رو تمشا کنید، لذت خواهید یافت، به رایگان!... .:).؛).

بزارید ، یکم دیگه فکر کنم...... :).؛).😅🎈🌻😆😄😉🎂

سلام :)
بخاطر «شاد شدن با چیزای کوچیک»؟ 
چه پیشنهادات خوب و طبیعت گرایانه ای :) ممنون. به لیستم اضافه‌شون میکنم.
تشکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan